KOMUNIKACE A VYJEDNÁVÁNÍ V OBTÍŽNÝCH SITUACÍCH (v AJ)

Musíte v práci řešit vypjaté, konfliktní situace? Máte ve svém týmu „potížisty?“ Potřebujete komunikovat s nespokojenými zákazníky? Pokud jste třikrát odpověděli ano a potřebujete výše zmíněné ovládat v anglickém jazyce, pak právě vám je určen náš workshop.

Osvojíte si základní psychologické, komunikační a vyjednávací techniky, které lze použít v obtížných situacích jak v pracovním, tak i osobním životě.

Cíl

  • Osvojit si základy vyjednávání a efektivní komunikace (nejen) ve vypjatých situacích
  • Naučit se asertivnímu a konstruktivnímu přístupu k řešení konfliktů
  • Naučit se porozumět potřebám komunikačního partnera, dovést vyjednávání do zdárného konce
  • Osvojit si techniky, jak vycházet s problematickými lidmi, agresory a zkvalitnit vztahy na pracovišti
  • Zvládat rozhovory na nepříjemná, konfliktní témata
  • Naučit se, jak pracovat se vztekem
  • Vylepšit jazykové kompetence v angličtině

Obsah

  • Jak vycházet s kolegy „potížisty“
  • Zvládání agresorů a práce se vztekem
  • Jak porozumět potřebám komunikačního partnera
  • Jak konflikt neeskalovat
  • Konstruktivní, nikoli destruktivní kritika
  • Rozhovory v nepříjemných situacích
  • Ukázky a praktická cvičení, workshop je interaktivní, vyžaduje zapojení účastníků

Cílová skupina

  • Workshop je vhodný jak pro ty, kdo musí ve svém zaměstnání řešit problematické a konfliktní situace a potřebují zlepšit vztahy na pracovišti, tak pro ty, kdo se chtějí naučit základům efektivní komunikace, vyjednávání a zdokonalit znalost anglického jazyka
  • Počet účastníků: 5 – 8

Doplňující informace

Návaznost kurzů

JAK SE NAUČIT ŘÍKAT „NE“!    →    Komunikace a vyjednávání v obtížných situacích (v AJ)    →    JINÉ TÉMA na míru pro vás

Názory našich klientů

Kurz rétoriky jsem se rozhodla si objednat proto, abych zlepšila svůj projev. Nepotřebovala jsem příliš dlouho dumat nad tím, koho si zvolím za lektora a u jaké společnosti. Paní Hagenová mi vyskočila na internetu jako první, vystupovala velice profesionálně, zároveň otevřeně a přátelsky, takže nebylo za mě potřeba nic dál řešit. A takto pokračovala celá spolupráce. Profesionálně a přátelsky.

Kurz jsem si užila a předal mi hodně důležitých pravidel, rad, tipů a intenzivního tréninku čisté, zřetelné, srozumitelné komunikace. Díky tomuto kurzu se cítím i obecně do života velice obohacena. Byl to zajímavý zážitek. Nutno podotknout, že záleží i na způsobu podání informace a na přístupu k člověku, a to má paní Hagenová zvládnuto opravdu perfektně.

Děkuji za vše.

Iveta Hýblová

Iveta Hýblová