TELEFONOVÁNÍ JE HRA

Bez ohledu na to, zda jste nováček v oblasti komunikace po telefonu nebo chcete zdokonalit své stávající schopnosti, tento workshop vám poskytne praktické nástroje a tipy, které můžete okamžitě začít využívat. Připravte se na interaktivní a inspirativní zážitek, který vás provede světem telefonní komunikace jako nikdy předtím.

Získáte praktické dovednosti, které vám pomohou posílit vaše vztahy s klienty a zvýšit efektivitu vašich telefonních hovorů. Dále si osvojíte, jak přirozeně komunikovat s klienty, psychologické, komunikační a vyjednávací techniky, které lze v telefonování použít a tím zlepšit efektivitu pracovních telefonních hovorů.

Jedná se o interaktivní prezenční workshop pro cca 10-15 účastníků, kde je vítána aktivita účastníků.

Časová náročnost základního bloku je 6 hod. s možnými úpravami dle podmínek.

Cíl

  • Získat dovednost přirozené telefonické komunikace s klienty
  • Upevnit své komunikační schopnosti a dovednosti
  • Naučit se pracovat s hlasem
  • Najít optimální cestu při řešení požadavků zákazníků
  • Naučit se asertivnímu a konstruktivnímu jednání v obtížných situacích
  • Naučit se porozumět potřebám komunikačního partnera, dovést hovor do zdárného konce
  • Osvojit si techniky, jak vycházet s problematickými lidmi, agresory při telefonním kontaktu

Obsah

  • Úvod do telefonování (Dozvíte se, proč je telefonování pro business důležité. Co je to profesní komunikace a mezilidské vztahy při telefonování. Co jsou „dobré“ a „špatné“ hovory.)
  • Verbální a vokální komunikace (Řekneme si, jak je důležité pracovat se svým hlasovým projevem.)
  • Další specifika telefonování (Znáte pravidla jasné a přátelské komunikace, naslouchání, postavení otázek a umění udržet konverzaci ve správném směru?)
  • Osnova hovoru (Ukážeme si, co vše by měl obsahovat správně odvedený hovor, a vytvoříte si vlastní osnovu.)
  • Praktické cvičení

Cílová skupina

Kurz je vhodný pro širokou škálu účastníků, včetně:

  • začátečníků a pokročilých telefonistů, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti
  • lidí, kteří telefonní přístroj používají jako důležitý nástroj v práci
  • těch, kdo chtějí zvládnout efektivní techniky telefonování
  • osob, kteří touží poznat nejnovější trendy a účinné postupy v oblasti telefonické komunikace s důrazem na dosažení pozitivních výsledků
  • a všech, kdo se snaží překonat překážky, problémy nebo obavy spojené s telefonováním

Doplňující informace

Návaznost kurzů

JAK SE NAUČIT ŘÍKAT „NE“!    →    Komunikace a vyjednávání v obtížných situacích (v AJ)    →    JINÉ TÉMA na míru pro vás

Názory našich klientů

Rétorika a komunikační dovednosti, toť královská disciplína, kterou Vlaďka Hagenová skvělé ovládá a nejen to. Byla pro mě osobně i pro kolegy z marketingového oddělení eD skvělou průvodkyní, učitelkou, mentorkou, ale i motivátorkou v této oblasti.

Pomohla nám v době covidových turbolentních změn pomoci lépe uchopit a zkvalitnit naše vystupování v online prostoru ať už se jedná o jednoduché meetingy, webináře či online konference.  Každá lekce mě osobně posouvala dále a přinášela jistotu ve vystupování v online prostoru pro naše klienty a obchodní partnery v Česku a Slovensku v době, kdy nebyla možná osobní setkání.

Vrcholem byla naše spolupráce na školení rétoriky a komunikačních dovedností pro více než 20 zástupců z řad světových IT výrobců pro naši největší online distribuční konferenci eD EXPO, kterou sledovali více než 3 000 partnerů v Česku i Slovensku.

Spolupráci s Vlaďkou mohu osobně plně doporučit všem, kteří jsou „hlavy otevřené“, chtějí se dále rozvíjet a chápou, že verbální i neverbální komunikace je součást lidských i manažerských dovedností.

Šimon Churý, ředitel marketingu

eD system a.s.