Komunikace a vyjednávání v obtížných situacích (v AJ) – otevřený kurz

Musíte v práci řešit vypjaté, konfliktní situace? Máte ve svém týmu „potížisty?“ Potřebujete komunikovat s nespokojenými zákazníky? Pokud jste třikrát odpověděli ano a potřebujete výše zmíněné ovládat v anglickém jazyce, pak právě vám je určen náš workshop.

Osvojíte si základní psychologické, komunikační a vyjednávací techniky, které lze použít v obtížných situacích jak v pracovním, tak i osobním životě.

Cíl

  • Osvojit si základy vyjednávání a efektivní komunikace (nejen) ve vypjatých situacích
  • Naučit se asertivnímu a konstruktivnímu přístupu k řešení konfliktů
  • Naučit se porozumět potřebám komunikačního partnera, dovést vyjednávání do zdárného konce
  • Osvojit si techniky, jak vycházet s problematickými lidmi, agresory a zkvalitnit vztahy na pracovišti
  • Zvládat rozhovory na nepříjemná, konfliktní témata
  • Naučit se, jak pracovat se vztekem
  • Vylepšit jazykové kompetence v angličtině

Obsah

  • Jak vycházet s kolegy „potížisty“
  • Zvládání agresorů a práce se vztekem
  • Jak porozumět potřebám komunikačního partnera
  • Jak konflikt neeskalovat – použití vhodných a nevhodných frází
  • Konstruktivní, nikoli destruktivní kritika
  • Rozhovory v nepříjemných situacích
  • Ukázky a praktická cvičení, workshop je interaktivní, vyžaduje zapojení účastníků

Cílová skupina

  • Workshop je vhodný jak pro ty, kdo musí ve svém zaměstnání řešit problematické a konfliktní situace a potřebují zlepšit vztahy na pracovišti, tak pro ty, kdo se chtějí naučit základům efektivní komunikace, vyjednávání a zdokonalit znalost anglického jazyka
  • Počet účastníků: 5 – 8

Termíny workshopu

  • Najdete ZDE
  • Workshop probíhá PREZENČNĚ v Ostravě
    cena: 4.890,- Kč / osoba (pro firmy bez DPH, pro jednotlivce s DPH)

Doplňující informace

Názory našich klientů

Mám tu čest napsat referenci ke kurzu KOMUNIKACE V OBTÍŽNÝCH SITUACÍCH (v češtině),který jsem absolvoval pod vedením lektora Radka Wojtanovského, pořádaného firmou Slůně. Tento intenzivní jednodenní kurz se zaměřoval na rozvoj komunikačních dovedností, zejména při řešení obtížných situací.

Kurz mě velmi zaujal svou profesionální organizací a připraveností lektora. Radek Wojtanovský prokázal hluboké znalosti a zkušenosti v oblasti komunikace v náročných situacích. Jeho schopnost předat užitečné techniky a strategie byla inspirativní a přínosná.

Během kurzu jsme prozkoumávali různé scénáře a cvičili praktické příklady, které nám umožnily aplikovat nové dovednosti přímo na reálné situace. Získal jsem hlubší porozumění komunikačním strategiím pro konfliktní zákazníky. Díky tomu jsem se naučil lépe porozumět jejich potřebám, efektivněji reagovat na jejich připomínky a vyřešit případné konflikty s větší lehkostí.

Rád bych tento kurz doporučil všem, kteří chtějí posunout svůj tým v oblasti profesionální komunikace. Zvládnutí dovedností pro řešení obtížných situací je klíčové pro úspěšné odbavení konfliktních nebo náročných zákazníků. Díky tomuto kurzu jsem získal nové nástroje a sebejistotu, které mi pomohou při práci s obtížnými situacemi.

Děkuji firmě Slůně a lektorovi Radkovi Wojtanovskému za skvělou příležitost a cenný kurz.

 

Ondřej Haška, Obchodní a marketingový ředitel

SATJAM, s. r. o.