Komunikace a vyjednávání v obtížných situacích (v AJ) – otevřený kurz

Musíte v práci řešit vypjaté, konfliktní situace? Máte ve svém týmu „potížisty?“ Potřebujete komunikovat s nespokojenými zákazníky? Pokud jste třikrát odpověděli ano a potřebujete výše zmíněné ovládat v anglickém jazyce, pak právě vám je určen náš workshop.

Osvojíte si základní psychologické, komunikační a vyjednávací techniky, které lze použít v obtížných situacích jak v pracovním, tak i osobním životě.

Cíl

  • Osvojit si základy vyjednávání a efektivní komunikace (nejen) ve vypjatých situacích
  • Naučit se asertivnímu a konstruktivnímu přístupu k řešení konfliktů
  • Naučit se porozumět potřebám komunikačního partnera, dovést vyjednávání do zdárného konce
  • Osvojit si techniky, jak vycházet s problematickými lidmi, agresory a zkvalitnit vztahy na pracovišti
  • Zvládat rozhovory na nepříjemná, konfliktní témata
  • Naučit se, jak pracovat se vztekem
  • Vylepšit jazykové kompetence v angličtině

Obsah

  • Jak vycházet s kolegy „potížisty“
  • Zvládání agresorů a práce se vztekem
  • Jak porozumět potřebám komunikačního partnera
  • Jak konflikt neeskalovat – použití vhodných a nevhodných frází
  • Konstruktivní, nikoli destruktivní kritika
  • Rozhovory v nepříjemných situacích
  • Ukázky a praktická cvičení, workshop je interaktivní, vyžaduje zapojení účastníků

Cílová skupina

  • Workshop je vhodný jak pro ty, kdo musí ve svém zaměstnání řešit problematické a konfliktní situace a potřebují zlepšit vztahy na pracovišti, tak pro ty, kdo se chtějí naučit základům efektivní komunikace, vyjednávání a zdokonalit znalost anglického jazyka
  • Počet účastníků: 5 – 8

Termíny workshopu

  • Najdete ZDE
  • Workshop probíhá PREZENČNĚ v Ostravě
    cena: 4.890,- Kč / osoba (pro firmy bez DPH, pro jednotlivce s DPH)

Doplňující informace

Názory našich klientů

RÉTORICKÁ KLOUZAČKA

Kurz naprosto splnil má očekávání a rozhodně doporučuji všem, kteří chtějí pracovat na svém projevu, ať už jsou profesionálové v rámci médií nebo lidé, kteří potřebují něco prezentovat a zaujmout posluchače.

Lukáš Havíř

ITeuro, a.s.