KOMUNIKACE A VYJEDNÁVÁNÍ V OBTÍŽNÝCH SITUACÍCH V ANGLIČTINĚ

Musíte v práci řešit vypjaté, konfliktní situace? Máte ve svém týmu „potížisty?“ Potřebujete komunikovat s nespokojenými zákazníky? Pokud jste třikrát odpověděli ano a potřebujete výše zmíněné ovládat v anglickém jazyce, pak právě vám je určen náš workshop.

Osvojíte si základní psychologické, komunikační a vyjednávací techniky, které lze použít v obtížných situacích jak v pracovním, tak i osobním životě.

Cíl

  • Osvojit si základy vyjednávání a efektivní komunikace (nejen) ve vypjatých situacích
  • Naučit se asertivnímu a konstruktivnímu přístupu k řešení konfliktů
  • Naučit se porozumět potřebám komunikačního partnera, dovést vyjednávání do zdárného konce
  • Osvojit si techniky, jak vycházet s problematickými lidmi, agresory a zkvalitnit vztahy na pracovišti
  • Zvládat rozhovory na nepříjemná, konfliktní témata
  • Naučit se, jak pracovat se vztekem
  • Vylepšit jazykové kompetence v angličtině

Obsah

  • Jak vycházet s kolegy „potížisty“
  • Zvládání agresorů a práce se vztekem
  • Jak porozumět potřebám komunikačního partnera
  • Jak konflikt neeskalovat
  • Konstruktivní, nikoli destruktivní kritika
  • Rozhovory v nepříjemných situacích
  • Ukázky a praktická cvičení, workshop je interaktivní, vyžaduje zapojení účastníků

Cílová skupina

  • Workshop je vhodný jak pro ty, kdo musí ve svém zaměstnání řešit problematické a konfliktní situace a potřebují zlepšit vztahy na pracovišti, tak pro ty, kdo se chtějí naučit základům efektivní komunikace, vyjednávání a zdokonalit znalost anglického jazyka
  • Počet účastníků: 5 – 8

Doplňující informace

Další kurzy soft skills v angličtině

Komunikace a vyjednávání v obtížných situacích v angličtině    →    PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI V ANGLIČTINĚ

Názory našich klientů

RÉTORICKÁ KLOUZAČKA

Pochvala za profesionální přístup a připravenost.

Kurz bych doporučil každému, kdo komunikuje s lidmi, ať už soukromě, nebo pracovně. (Martin Černý)

Super školení, při kterém jsem se přiučil kvalitě projevu. (Jakub Štěpanovský)

Lektorku určitě doporučuji! (Daniel Boudovský)

Perfektně připravený kurz ze strany lektora. Zapojení všech účastníků. (Vladimír Ulman)

Děkuji 😊 (Tomáš Hraběta)

SERVIND s.r.o.