Tajemství Time Managementu 21. století – otevřený kurz

V dnešní době, kdy máme téměř přirostlý mobilní telefon a počítač k ruce, jsme přehlceni informacemi, maily a úkoly a přesto nestíháme vše, co bychom chtěli. Jak se v tom všem vyznat a naučit se efektivně pracovat? Jak to udělat, abychom byli spokojeni a zvládli vše, co sami chceme a potřebujeme? Určitě nejste jediní, kdo má pocit, že vám život protéká mezi prsty.

Naučíme vás naplno využívat potenciál aplikací pro řízení času od Google nebo Microsoft, dle toho co používáte ve firmě. Vytvoříte si váš vlastní funkční systém řízení času a najdete své největší zabijáky času.

Cíl

  • Naučit se efektivně pracovat s maily a úkoly
  • Ušetřit hodinu času denně
  • Využívat moderní aplikace pro efektivní práci

Obsah

  • Time management 4. generace (dozvíte se, co to je Getting Things Done, neboli GTD, jak a proč ho použít v běžném životě; vytvoříte si vlastní funkční systém práce s informacemi, úkoly, maily)
  • Moderní nástroje pro řízení času (zjistíte jaké aplikace můžete používat pro šetření času; naučíte se naplno využívat aplikace google/microsoft pro řízení času)
  • Zabijáci času (identifikujete, co jsou vaši zabijáci času; naučíte se jim odolávat, zvládat a využívat je pro svůj prospěch)
  • Ukázky a praktická cvičení, workshop je interaktivní a prakticky zaměřený

Cílová skupina

  • Všichni, kdo nestíhají a chtějí najít funkční systém řízení svého času i sebe
  • Počet účastníků: 5 – 10

Termíny workshopu

  • Najdete ZDE
  • Workshop probíhá PREZENČNĚ v Ostravě
    cena: 3.790,- Kč / osoba (pro firmy bez DPH, pro jednotlivce s DPH)

Doplňující informace

Názory našich klientů

Dobrý den, Vlaďko, mockrát děkuji za rétoriku. Bylo to skvělé i náročné. I když to bylo online, tak jste nás super zapojovala a nebyla to NUDA! To je moc důležité. Líbí se mi i praktické cvičení, které jste nám dala do emailu. Člověk se k tomu právě může takto dobře vrátit. 🙂 Upřímně necvičím vždy ráno, ale občas si na to vzpomenu.

Dominika Poláková, oblastní ředitelka Praha

Business for Breakfast